Subject: Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu algatamise ja KSH algatamata jätmise teade
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 10:06:34 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala
detailplaneeringu algatamise otsuse nr 81 ja KSH algatamata jätmise otsuse
nr 82, lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald